dilluns, 6 de juliol del 2015

IOGURT DE FOIE





Ingredients:

200 gr de foie
2 iogurts grecs
2-3 cullerades de sucre morè
1 poma Golden Smith
20 gr de mantega
Festucs

Preparació:


En un bol barregem  el foie amb els dos iogurts  grecs, hem de tindre el foie a temperatura ambient per poder-lo treballar bé. Un cop estigui barrejat, es reserva i passem a caramelitzar la poma.
En una paella posem la mantega a escalfar i el sucre morè. Quan estigui fosa la mantega i el sucre i comença a tindre una mica de color, s'afegeix la poma tallada a dauets. Un cop ho tinguem ho passem per la batedora.
Montarem el gotet, en el fons posarem la melmelada de poma caramel.litzada, després la barreja del foie i el iogurt i per acabar agafem els festucs i els piquem i ho tirem per sobre.


YOGURT DE FOIE

 




Ingredientes:


200 gr de foie
2 yogurts griegos

2-3 cucharas de azúcar moreno
1 manzana Golden Smith
20 gr de mantequilla
Pistachos


Preparación:

En un bol mezclamos el foie con los dos yogurts griegos, tenemos que tener el foie a temperatura ambiente para poderlo trabajar bien. Una vez esté todo bien mezclado, lo reservamos y pondremos a caramelizar la manzana.
En una paella ponemos la mantequilla a calentar y el azúcar moreno. Cuando esté fundida la matequilla y el azúcar y empieza a tener un poquito de color, añadiremos la manzana cortada a dados. Una vez lo tengamos lo pasamos por la batidora.
Montaremos el vasito, al fondo pondremos la melmelada de manzana caremelizada, después la mezcla del foie y el yogurt y para finalizar cogeremos los pistachos y los picaremos y los tiraremos por encima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada