dissabte, 4 d’abril del 2015

MUSCLOS AMB CERVESA NEGRA




Ingredients per 4 persones:

1 kg de musclos gallecs
1 cervesa negra
1 gra d'all
1 fulla de llorer
1/2 ceba
Oli d'oliva
Sal

Preparació:

Netegem els musclos  i els gratem per treure les adherencies externes, tot amb aigua freda. En una cassola posarem l'oli , la mitja ceba tallada i un gra d'all ben picat. Ho posem a foc ben baix, la ceba ha de quedar ben estovada. Tot seguit hi afegim la cervesa negra, els musclos que ja tenim nets i una fulla de llorer. Tapeu l'olla o la cassola i deixeu que els musclos es vagin obrint a poc a poc . Quan són oberts, els traurem del foc, en retirem la closca i els posarem en una plata . Fareu reduir a la mateixa cassola la cervesa i el suc que han anat deprenent també a foc baix.
Tastarem la salsa i si cal, corregim el punt de sal. Ho emplatarem, posarem els musclos i per sobre la salsa.


MEJILLONES CON CERVEZA NEGRA 

 


Ingredientes para 4 personas:

1 kg de mejillones gallegos
1 cerveza negra
1 ajo
1 hoja de laurel
1/2 cebolla
Aceite de oliva
Sal

Preparación:

Limpiamos los mejillones y los rascamos para sacar las adheréncias externas, todo con agua fría. En una cazuela pondremos aceite, la media cebolla cortada y un ajo bien picado. Lo pondremos a fuego bien bajo, la cebolla tiene que quedar pochada. Añadiremos la cerveza negra, los mejillones que ya tenemos limpios y una hoja de laurel. Tapamos la olla o la cazuela y dejamos que los mejillones se vayan abriendo poco a poco. Cuando estén todos abiertos, los sacamos del fuego, retiramos la cáscara del mejillón y los pondremos en una bandeja. Haremos reducir con la misma cazuela la cerveza y el jugo que han ido desprendiendo los mejillones también a fuego bajo.
Probaremos la salsa si hace falta, corregiremos el punto de sal. Lo emplataremos, poniendo los mejillones y por encima la salsa.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada