diumenge, 10 de maig del 2015

PASTÍS DE 3 XOCOLATES



Ingredients:

150 gr de xocolata negra
150 gr de xocolata amb llet
150 gr de xocolata blanca
150 gr de sucre
750 ml de nata per muntar
750 ml de llet sencera
1 paquet de galetes "Maria"
60 gr de mantega
1 raig de llet
3 sobres de quallada

Preparació:

Per fer la base triturarem les galetes. Afegirem la mantega en pomada, un rajolí de llet i ho barrejarem tot fins que quedi una massa homogènia. L'estendrem bé per sobre la base d'un motlle desmuntable d'uns 26 cm.

Ara farem la capa de la xocolata negra: en un cassó posarem la xocolata negra a trossets, 75 gr de sucre, 250 ml de llet, 250 ml de nata i un sobre de quallada. Ho escalfarem sense que arribi a bullir (sobre uns 90º), ho remenem bé perquè no s'enganxi la xocolata. Un cop estigui ho abocarem sobre la base de les galetes.

A continuació farem la segona capa de xocolata amb llet: en un cassó posarem la xocolata amb llet a trossets, 50 gr de sucre, 250 ml de llet, 250 ml de nata i un sobre de quallada. Ho escalfarem sense que arribi a bullir (sobre uns 90º) ho remenem bé perquè no s'enganxi. Un cop estigui ho abocarem sobre la capa de xocolata negra però amb una cullera i del reves tirarem la xocolata perquè no es barregi amb la negra. Hem de mirar abans de tirar la xocolata que estigui una mica quallat.

Per últim farem la tercera capa, la xocolata blanca: en un cassó posarem la xocolata blanca a trossets, 25 gr de sucre, 250 ml de llet, 250 ml de nata i un sobre de quallada. Ho escalfarem sense que arribi a bullir (sobre uns 90º) ho remenem bé perquè no s'enganxi la xocolata. Un cop estigui ho abocarem al damunt de la xocolata amb llet amb la cullereta del revés.

Un cop estigui tot fet, ho posarem a la nevera i ho deixarem quallar. El meu consell és que ho feu el dia abans. Ho decorarem al nostre gust i ho servirem ben fresquet.


Aquest va ser el pastís que li vaig fer al meu fill Ferran de 3 anys.



PASTEL DE 3 CHOCOLATES



Ingredientes:

150 gr de chocolate negro
150 gr de chocolate con leche
150 gr de chocolate blanco
150 gr de azúcar
750 ml de nata per montar
750 ml de leche entera
1 paquete de galletas "María"
60 gr de mantequilla
1 chorrito de leche
3 sobres de quajada

Preparación:

Para hacer la base trituraremos las galletas. Añadiremos la mantequilla en pomada, un chorrito de leche y lo mezclaremos todo hasta que quede una masa homogénea. La estenderemos por encima de la base de un molde desmontable de unos 26 cm.

Ahora haremos la capa de chocolate negro: en un cazo ponemos el chocolate negro a trocitos, 75 gr de azúcar, 250 ml de leche, 250 ml de nata y un sobre de quajada. Lo calentaremos sin dejar que hierva (sobre unos 90º) lo revolvemos bien para que no se pegue el chocolate. Una vez esté lo tiramos encima de la base de las galletas.

A continuación haremos la segunda capa de chocolate con leche: en un cazo pondremos el chocolate con leche a trocitos, 50 gr de azúcar, 250 ml de leche, 250 ml de nata y un sobre de quajada. Lo calentaremos sin dejar que llegue a hervir (sobre unos 90º) lo mezclaremos bien para que no se peque. Una vez esté hecho  lo tiramos sobre la capa de chocolate negra pero con una cucharita y del revés tiraremos el chocolate para que no se mezcle con la negra. Tenemos que mirar antes de que esté cuajado el chocolate negro.

Por último haremos la tercera capa, el chocolate blanco: en un cazo pondremos el chocolate blanco a trocitos, 25 gr de azúcar, 250 ml de leche, 250 ml de nata y un sobre de quajada. Lo calentaremos sin que llegue a hervir (sobre unos 90º) lo mezclaremos bien para que no se pegue el chocolate. Una vez esté lo tiraremos encima del chocolate con leche con una cucharita del revés.

Una vez esté todo hecho, lo pondremos en la nevera y dejaremos que cuaje. Mi consejo es que lo hagáis el día antes. Lo decoraremos a nuestro gusto y lo serviremos bien fresquito.

2 comentaris:

  1. T'ha quedat perfecte! No l'he fet mai aquest pastís, em guardo la recepta. Gràcies!
    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies Anna, ja veuràs que quan el facis et quedarà igual o millor que el meu!

      Elimina