dissabte, 26 de setembre del 2015

CUA DE BOU FARCIDA DE TORTA DE CASAR SOBRE UN LLIT DE POMA






Ingredients per a 4 persones:

1 cua de bou tallada
2 pastanagues
1 pebrot vermell
2 cebes
1 all
1 ampolla de vi negre
Tomàquet ratllat
Aigua
Torta de Casar
Poma
Mantega

Preparació:

Primer de tot farem el sofregit, tallarem les pastanagues a rodanxes, picarem el pebrot vermell, les cebes i l'all. Ho posarem a coure en una cassola i ho sofregirem. A continuació hi posem una ampolla de ví, el tomàquet ratllat, aigua i la cua de bou i ho deixarem coure entre 3 hores i mitja i 4 hores a foc lent (el temps és molt relatiu pot durar més). Quan veiem que la carn es desprèn de l'ós ja el podem treure.
Anirem desosant la carn i la reservarem.
Prepararem la poma, tallant-la a daus petits. En una cassola posarem la mantega i tirarem la poma. Quan estigui cuita, la passem pel turmix i ho reservem.
Amb la salsa que ens ha sobrat ho bé la podem deixar tal i com està o la podem passar pel túrmix, jo vaig optar per passar-la pel túrmix però la propera vegada la deixaré tal qual.
Si la carn està calenta començarem a emplatar-ho, primer de tot posarem amb una cullera una mica de la compota de poma, a continuació posarem en un motlle la carn i finalment posarem una mica de Torta de Casar i ho acabarem amb més carn ho prensarem una miqueta. Si la carn està una mica freda amb una mica de la salsa torneu-la a coure una estoneta, així la carn estarà calenta i el formatge es desfarà. Per finalitzar posarem una mica del sofregit per sobre.


RABO DE BUEY RELLENO DE TORTA DE CASAR SOBRE UNA CAMA DE MANZANA



 

Ingredientes:
1 rabo de buey cortado
2 zanahorias
1 pimiento rojo
2 cebollas
1 ajo
1 botella de vino negro
Tomate rallado
Agua
Torta de Casar
Manzana
Mantequilla

Preparación:

Primero de todo haremos un sofrito, cortaremos las zanahorias a rodajas, picaremos el pimiento rojo, las cebollas y el ajo. Lo pondremos a cocer en una cazuela y lo sofreiremos. A continuación pondremos una botella de vino, el tomate rallado, agua y el rabo de buey y lo dejaremos cocer entre 3 horas y media y 4 a fuego  lento  (el tiempo es muy relativo puede durar más) . Cuando veamos que la carne se desprende del hueso ya la podemos sacar.
Vamos deshuesando la carne y la reservaremos.
Preparamos la manzana, cortándola a dados pequeños. En una cazuela pondremos la mantequilla y tiraremos la manzana. Cuando esté cocida, la pasamos por el túrmix y la reservamos.
Con la salsa que nos ha sobrado, o la dejamos tal cual o la podemos pasar por el túrmix, yo opté por pasarla por el túrmix pero la próxima vez la dejaré tal cual.
Si la carne está caliente empezaremos a emplatar, primero de todo pondremos en una cuchara un poco de compota de manzana, a continuación pondremos en un molde la carne y finalmente un poquito de Torta de Casar y lo terminaremos con más carne y lo apretaremos un poquito. Si la carne está un poco fría con un poquito de salsa la volvemos a poner en la cazuela, así la carne estará caliente y el queso se deshará.
Para finalizar pondremos uno poco del sofrito por encima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada