dimarts, 3 de novembre de 2015

HAMBURGUESES DE DONUTS



Ingredients per a dues persones:

2 hamburgueses de carn
2 donuts (si poden ser grans millor)
Formatge
Cogombrets en vinagre
Mostassa Antiga
Ketxup

Preparació:

Primer de tot posem la carn a coure a la paella, un cop li hem donat la volta hi posem el formatge perquè es comenci a fondre. Un cop estigui cuita tallem els donuts per la meitat i per la part de dins la posem a la paella que es torri una miqueta. No us equivoqueu i poseu a coure la part de fora que és on està el sucre, se us quedaria tot enganxat.
Ho traiem de la paella i ho emplaterem. Primer de tot posarem una meitat del donut la part que tocarà la carn serà la dolça, a sobre la carn amb el formatge i hi tallarem per la meitat uns cogombrets. Posem mostassa, si no tenim antiga podem fer servir la normal i finalment el kètxup al vostre gust.
Es poden fer moltíssimes combinacions que segur que us quedaran boníssimes. 




Font: Un dels capítols del tarat de Crónicas Carnívoras


HAMBURGUESAS DE DONUTS



 

Ingredientes para 2 personas:
2 hamburguesas de carne de ternera
2 donuts (si pueden ser grandes mejor)
Queso
Pepinillos en vinagreta
Mostaza antigua
Ketchup

Preparación:

Primero de todo ponemos la carne a cocer en la paella, una vez le hayamos dado la vuelta le ponemos el queso para que empieza a fundirse.
Una vez esté la carne hecha cortamos los donuts por la mitad y por la parte de dentro la ponemos en la paella para darle un toque de calor. No os equivoquéis y pongáis la parte de fuera que es donde está el azúcar en la paella ya que se os quedaría todo pegado.
Lo sacamos de la paella y lo emplatamos. Primero pondremos una mitad del donut , la parte que tocará la carne será la dulce, donde esté el azúcar, encima la carne con el queso y cortamos por la mitad los pepinillos. Pondremos la mostaza, si no teneis de la antigua se puede poner de la normal y finalmente el ketchup.
Las hamburguesas se pueden hacer infinidad de combinaciones que seguro que todas estarán buenísimas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada