dilluns, 17 d’octubre del 2016

COCOTXES DE BACALLÀ AL PIL PIL


Ingredients per a 4 persones:

4 o 5 cocotxes per cadasqú ben fresques
100 gr d'oli d'oliva
1 all
Sal
Julivert ben picat

Preparació:

Abans de fer aquest plat hem de posar un cassó petit a la nevera ja que haurem de tirar l'oli per fer el pil pil.
 
En una cassola d'alumini posarem l'oli i l'all laminat. Els deixarem a foc lent que es vagin coent, un cop veiem que estan ballant o s'estan movent els hi afegim les cocotxes que prèviament les haurem salat. Agafarem la cassola per les nanses i anirem remenant les cocotxes, sense deixar de parar, això durarà un parell de minuts com a màxim, sempre sense parar de remenar.

Retirarem l'oli de la cassola i el posarem en el cassó que haviem posat a la nevera, així l'oli el refredarem més ràpid i el podrem anar lligant. Hem deixat a la cassola les cocotxes i anirem tirant lentament l'oli i anant remenant per les nanses de la cassola sense parar fins que veiem que l'oli queda ben espès. 

Finalment tirarem el julivert i rectificarem de sal si cal i acabarem remenant una miqueta més perquè s'integri el julivert a la salsa, mai no ho remeneu amb cap cullera sempre per les nanses.

Emplatarem posant les kokotxes, la salsa i amb unes pinces posarem les làmines d'alls.

Font: Joaquin Benito del blog cocinar es un sentimiento


KOKOTXAS DE BACALAO AL PIL PIL



 

Ingredientes para 4 personas:

4 o 5 kokotxas por persona bien frescas
100 gr de aceite
1 diente de ajo
Sal
Perejil picado

Preparación:

Antes de hacer este plato tenemos que poner un cazo pequeño en la nevera ya que tendremos que poner el aceite para hacer el pil pil.

En una cazuela de aluminio pondremos aceite y el ajo laminado. Lo dejaremos a fuego lento hasta que se vayan haciendo, cuando veamos que están bailando o moviéndose añadimos las kokotxas que previamente habremos sazonado.

Cogeremos la cazuelas por las asas e iremos removiendo las kokotxas, sin dejar de parar haciendo movimientos en vaivén, esto durará como máximo dos minutos.

Retiramos el aceite de la cazuela y lo pondremos en el cazo que teníamos en la nevera, así el aceite se enfriará más rápido y lo podremos ir ligando. Hemos dejado en la cazuela las kokotxas e iremos tirando el aceite lentamente y ligando haciendo movimientos en vavién hasta que se acaben de montar las kokotxas

Finalmente tiramos el perejil picado y rectificaremos de sal si hace falta, terminaremos removiendo por las asas con movimientos en vaivén para que se integre el perejil con la salsa.

Emplataremos poniendo las kokotxas, la salsa y finalmente las láminas de ajo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada