dimarts, 4 d’octubre del 2016

POP A LA GALLEGA






Ingredients:

1 pop ben fresc i gran
4 patates
Pebre vermell picant o dolç
Sal
Sal maldon
Oli

Preparació:

El pop sempre el tinc congelat prèviament. No el compro fresc i el faig de seguida, així quedarà més tendre.

Omplirem una olla amb aigua i sal i quan bulli l'aigua posem el pop, el traurem 3 vegades seguides, un cop ho hàgim fet l'haurem de deixar entre uns 35-40 minuts bullint. El millor és puntxar-lo per saber si està tou, si encara no està deixem-lo uns minuts més sempre anant controlant si ja està cuït o no.

Un cop estigui el traurem i el reservarem.

En un altre olla pelarem les patates i les posarem a bullir amb una mica de sal uns 20 minuts dependrà de la mida de les patates. Un cop estiguin les laminarem.

A continuació tallarem a trossos el pop amb les tisores. Agafem una paella amb una mica d'oli i els fregirem lleugerament, no ens ha de quedar torrat. Els reservem.

Emplatarem, posant una base de patates, a sobre els talls de pop, tirarem pebre vermell picant (per els que els hi agradi) sinó podeu posar pebre vermell dolç per donar-li color i finalment una mica de sal maldon.

PULPO A LA GALLEGA



Ingredientes:
 
1 pulpo bien fresco y grande
4 patatas
Pimentón rojo picante o dulce
Sal
Sal maldon
Oli

Preparación:

El pulpo siempre lo tengo congelado previamente. No lo compro fresco y lo cocino el mismo día, así quedará más tierno.

Llenaremos una olla con agua y sal y cuando hierva pondremos el pulpo, lo sacaremos 3 veces, una vez lo hayamos hecho lo dejamos entre unos 35-40 minutos que vaya hirviendo. Lo mejor es pincharlo para saber si está blando, si aún no lo está lo dejaremos unos minutos más siempre controlando si ya está hecho o no.
Una vez esté lo sacaremos y lo reservaremos.

En otra olla pelaremos las patatas y las pondremos a hervir con un poco de sal unos 20 minutos dependerá de la medida de las patatas. Una ves estén las laminaremos.

A continuación cortaremos a trozos el pulpo con las tijeras. Cogeremos una paella y pondremos un poco de aceite, freiremos ligeramente el pulpo, no nos tiene que quedar tostado. Lo reservaremos.

Emplataremos, poniendo una base de patatas, encima los trozos de pulpo, tiraremos pimentón picante (para los que les guste) sinó pimentón dulce para darle un poco de color y finalmente un poco de sal maldon.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada