diumenge, 14 de febrer del 2016

GOTETS DE SOPA DE TOMÀQUET I MADUIXA AMB MASCARPONE I OLI DE MENTA


Ingredients per 10 gotets: 

3/4 kg de tomàquets madurs de branca
1/4 kg de maduixes
Fulles de menta fresca
Formatge Mascarpone
Oli de Girasol
Sal
Pebre

Preparació:

Primer farem l'oli de menta ja que l'hem de deixar reposar. Netejarem les fulles de menta amb aigua, els hi traurem les branques deixant les fulles i les triturarem amb oli. Ho deixarem reposar una horeta i ho podem colar o no, dependrà de com més us agradi. Jo no el vaig colar.
Pelarem i netejarem els tomàquets sense bullir-los i les maduixes. En reservarem si són petites una per got, si són grans jo les vaig partir per la meitat. Ho triturem tot, posarem sal i pebre. Ho colarem amb un colador xino ben fí. Muntarem el got posant a la base la sopa de tomàquet, no gaire ple ja que hem de posar el mascarpone. Ho reservem a la nevera fins l'hora de servir.
Afegim sal i pebre al Mascarpone i ho barregem. Reservem.
En el moment de servir-ho agafem el formatge Mascarpone i fem una quenelle. Ho introduïm en els gotets de sopa de tomàquet i maduixa i finalment hi tirarem un fil d'oli de menta i una mica de sal.




Font: Les receptes de Sant Hilari


VASITOS DE SOPA DE TOMATE Y FRESA CON MASCARPONE Y ACEITE DE MENTA




Ingredientes para 10 vasitos:

3/4 kg de tomates maduros
1/4 kg de fresas
Hojas de menta fresca
Queso Mascarpone
Aceite de girasol
Sal
Pimienta

Preparación:

Primero de todo haremos el aceite de menta ya que lo tenemos que dejar reposar. Limpiaremos las hojas de menta con agua, sacaremos las hojas y las trituaremos con el aceite. Lo dejaremos a la nevera durante una hora y lo podemos colar o no. Yo no lo colé. Dependerá de como os guste más.
Pelaremos y limpiaremos los tomates tal cual y las fresas. Reservaremos si son pequeñas una por vaso, si son grandes yo las partí por la mitad. Lo trituramos todo, ponemos sal y pimienta. Lo colaremos con un colador chino bien fino. Montaremos el vasito poniendo la sopa de tomate, no lo llenéis mucho ya que tenemos que poner el queso. Lo reservamos en la nevera hasta la hora de servir.
Añadimos sal y pimienta al Mascarpone y lo mezclamos bien. Reservamos.
En el momento de servir cogemos el Mascarpome y hacemos una quenelle. Lo introducimos en los vasitos de sopa de tomate y fresa y finalmente tiramos un hilo de aceite de menta y un poquito de sal.








1 comentari: